Krachtige website teksten: ontvang tot 3 keer meer bezoekers Team Made Webdesign SEO
website teksten VOOR meer zichtbaarheid

Website teksten, geoptimaliseerd om meer bezoekers aan te trekken.

Content is king… Maar wie heeft de tijd om zelf website teksten en artikelen te schrijven?

Website teksten voor bedrijven en zelfstandigen
Wordt gezien als expert, door google en je bezoekers.

Bestel hier je website teksten

-bekijk de prijzen-

Om tal van redenen is het belangrijk dat je voldoende teksten op je website hebt. Iedereen die ooit een tekst heeft geschreven, weet dat dit niet zo simpel is en best veel tijd vraagt.

Het kost tijd, energie en kennis van zaken. Jammer genoeg volstaat zelfs dat niet altijd. Tal van wetenschappers en experts hebben de beste meest volledige teksten geschreven… Je vindt ze vaak pas op pagina 7 van Google. Is hun expertise in hun werkveld dan niet voldoende?

Eigenlijk niet… je expertise alleen is niet voldoende om op nummer 1 in Google te verschijnen.

Om met je teksten in Google op te vallen is er meer nodig… en daar kunnen wij je bij helpen. Wij houden rekening met SEO, dat wil zeggen we optimaliseren de teksten in functie van Google.

Concreet schenken we bij alle website teksten extra aandacht aan:

  • zoektermen,
  • zoekintentie,
  • je concurrentie,
  • de huidige nummers 1-10 in de zoekresultaten
  • de technische kant (meta title, meta tekst, alt-tag, …).

Heb je geen tijd om te schrijven, weet je niet waarover of denk je dat je blogposts toch niet goed genoeg zullen zijn? Dan doe je gewoon beroep op een specialist. We hebben verschillende formules waarmee je sneller de content van je website kunt uitbreiden. Zo kan je je bezig houden met wat echt telt… het runnen van je zaak.

Waarom website teksten of blogs (laten) schrijven?

Het schrijven van website teksten, artikelen of blogposts biedt tal van voordelen. Noem het nieuwsartiekelen, blogposts, zakelijke posts, … wat je wilt. Feit is dat alle grote spelers in zowat alle sectoren al lange tijd uitstekende blogartikelen voor hun bezoekers scrhijven(bol.com, mediamarkt.com, colruyt.be,…). Maar ook kleinere bedrijven hebben dit in de gaten en maken gebruik van blogs om zich te onderscheiden van de rest.

Er zijn marketing bureaus die alle statistieken van de zoekresultaten binnen Google verzamelen en concluderen dat een website pas serieus genomen wordt door Google als de site meer dan 30.000 woorden heeft.

De juiste en voldoende teksten op je website, bieden je de volgende voordelen:

  • Meer bezoekers.
    Het eerste en meest voor de hand liggende voordeel van een bedrijfsblog is dat het u kan helpen uw zoekmachineranking te verbeteren. Content en SEO worden door Google beloond. De waardevolle blog artikels krijgen een hogere positie in de zoekmachine, wat natuurlijk leidt tot meer bezoeken.
  • Expertise, Autoriteit en Trust (vertrouwen) opbouwen.
    Er zijn twee voordelen aan het bijstaan van uw (potentiële) consumenten met nuttige website teksten. Ten eerste zullen bezoekers u eerder als een expert of autoriteit zien. Hierdoor wordt de kans groter dat ze uw product of dienst in de toekomst zullen kopen.
    Ten tweede creëren website teksten die behulpzaam en waardevol zijn een gevoel van wederkerigheid. Door uw bezoekers nu te helpen, kunt u de indruk wekken dat ze u iets schuldig zijn. Het is een veelgebruikte marketing strategie… Wanneer kreeg jij voor het laatste iets gratis?
  • Breder publiek bereiken.
    Wilt u de zichtbaarheid van uw website verhogen? Het is van cruciaal belang dat wanneer bezoekers op zoek zijn naar uw product of dienst, ze uw site vinden. De juiste website teksten kunnen, voor potentiële klanten een eerste kennismaking zijn. U kunt op verschillende tref- of zoekwoorden mikken om net voor die termen beter te ranken of scoren in Google.

U kunt de vruchten plukken van deze 3 voordelen door de juiste teksten op je site te voorzien.

Hoe ziet een goed artikel, website tekst of blogposts eruit?

Of u de blog nu zelf begint of door anderen laat schrijven, er zijn verschillende criteria waaraan uw blogberichten moeten voldoen. Niet elk blogbericht is immers een geweldig bericht.

De kenmerken van een goede blogpost:

  • Geoptimaliseerd voor zoekmachines. Als u ontdekt wilt worden via Google, zorg er dan voor dat u het juiste trefwoord kiest en dat uw blogartikel daarvoor geoptimaliseerd is. Dit betekent natuurlijk niet dat u een blogartikel alleen voor Google moet maken! Je bezoekers zelf zijn natuurlijk ook belangrijk, maar zonder Google komen ze natuurlijk niet.
  • Beter dan de top 10 in Google. Als u hoger wilt scoren dan uw concurrentie, zorg er dan voor dat uw blogartikel beter en nuttiger is. Dit houdt in dat het materiaal dat u maakt voor bezoekers uniek, uitgebreid en informatief moet zijn volgens Google’s richtlijnen over uitstekende inhoud. Wij doen dat voor u. Wij zijn geen expert in elke sector, maar vertrekken vanuit de 10 beste zoekresultaten… dat geeft je een enorme voorsprong op je rivalen.
  • Geschreven met een doel. Het is belangrijk om uw blogberichten zorgvuldig te kiezen. U wilt niet zomaar een blogbericht produceren zonder te weten wat u wilt bereiken. Voor elk blogartikel moet je een conversiedoel voor ogen houden.

De content is een te belangrijk onderdeel om het uit te stellen. Investeren in het aantal teksten op je website is investeren in je zaak op lange termijn. Op basis van onze SEO ervaringen hebben we onderstaande pakketten samengesteld om ondernemers de boost te geven die ze nodig hebben.

Website teksten: Onze Aanbod

1 enkele tekst

€75 /tekst


  • Enkelvoudige tekst
  • Vertrekkende vanuit 2-3 zoektermen
  • Optimale titel en subtitel
  • Inclusief metaomschrijving
  • Eenmalige tekst
  • Vanaf €75 (per 500 woorden)
Copy LIGHT

€250 /maand


  • 2 uitgebreide teksten per maand
  • Teksten van circa 1500 woorden
  • Circa 3000 woorden per maand
  • Vertrekkende vanuit zoekterm onderzoek
  • Langere termijn strategie
  • Concurrentie analyse
  • Optimale titel en subtitel
  • Inclusief metaomschrijving
  • Vanaf €250/maand (voor min 3 maand)
Copy PLUS

$450 /maand


  • 5 uitgebreide teksten per maand
  • Teksten van circa 1500 woorden
  • Circa 7.500 woorden per maand
  • Vertrekkende vanuit zoekterm onderzoek
  • Langere termijn strategie
  • Concurrentie analyse
  • Optimale titel en subtitel
  • Inclusief metaomschrijving
  • Inclusief
  • Vanaf €450/maand (voor min 3 maand)
  • Vanaf 6 maand: Inclusief 2 Press Releases
Heb je vragen?

FAQ’s

Neem contact op of bestel je teksten.
Voor een groter aantal teksten werken we graag een voorstel op maat uit.

Voor wie zijn de teksten?

Teksten over relevante onderwerpen binnen jouw sector, jouw niche zijn belangrijk voor elke website. Het toont Google dat jij weet waarover je praat… en straalt naar je bezoekers je expertise, autoriteit en betrouwbaarheid uit!.

Hoeveel teksten heb ik nodig?

Teksten zijn best zo lang mogelijk. Een tekst van minder dan 500 woorden telt niet echt mee. Als het gaat om blogberichten dan kan je stellen dat je minstens 5 uitgebreide artikelen nodig hebt die worden ondersteund door 5-7 kleinere artikelen. Een website met 30-50 blog artikelen wordt opgemerkt door Google.

Kan ik de Copy Light en Copy Plus ook eenmalig bestellen?

Deze pakketten bevatten een uitgebreide analyse van de zoektermen en de concurrenten. Op basis daarvan wordt een strategie bepaalt. Die strategie haalt natuurlijk niet in 1 keer je doelstellingen. Daarom is het aan te raden om de strategie minsten 3 maanden vol te houden. Zo bouw je echt aan je reputatie en autoriteit.
Voor wie het toch eenmalig wil bestellen:

  • eenmalig Copy Light pakket: €350 (2 teksten van 1500 woorden)
  • eenmalig Copy Plus pakket: €750 (5 teksten van 1500 woorden)

Hoe bepaal ik de onderwerpen?

Voor een eenmalig project bepaal jij zelf de zoektermen waar je wenst op in te zetten. Voor een langdurige aanpak bepalen we samen de zoektermen op basis van je verwachtingen, je doelstellingen en je rivalen. Als copywriter of tekstschrijver focussen we in deze gevallen vooral op de intentie om in Google beter gevonden te worden. Voor reclameteksten, landingspagina’s of andere specifieke tekstuele inhoud helpen we je ook graag verder, maar neem je best contact op.

Haal ik hiermee de eerste pagina of plek in Google?

Voor alle duidelijkheid, dit garandeert geen enkele uitkomst in de zoekresultaten van Google. De eerste pagina heeft met veel meer te maken dan enkel met je teksten. Toch kan je bijna niet zonder. Elke website die op de eerste pagina staat van Google in een competitieve sector heeft minstens een inhoudelijk degelijke tekst.

Daarnaast spelen nog tal van andere factoren mee: de kwaliteit van je website, je code, de snelheid, de backlinks, de gebruikers ervaring, schema… content is echter wel degelijk de basis bouwsteen om je online zichtbaarheid en reputatie te verhogen. Dus die heb je nodig.

website teksten, online copywriting, blogberichten en nieuwsartikelen

Lees onze blog als je zelf aan de slag wilt om je online zichtbaarheid te vergroten!

Moet het sneller gaan?
Bel ons vandaag nog!

Scroll naar top