Meer leads via je website
Met webchat sta je altijd klaar voor je klanten.
Webchat is dé manier om je klanten te helpen, zelfs als jij er niet bent. Zet je websitebezoekers moeiteloos om in klanten en ontvang meer leads via je website. Met webchat verkoop je meer!
Ben je niet beschikbaar? Dan zorgt een automatisch bericht ervoor dat het gesprek gaande blijft. Zo krijgt de klant steeds een antwoord. Vraag een test of vraag meer informatie.


Live chat
Betrek leads direct
op je website
Wil je de kans vergroten dat websitebezoekers klant worden? Zorg dan voor interactie en engagement met jouw bedrijf. Spreek bezoekers direct aan wanneer ze op je website komen en maak het gesprek realtime met livechat.
Met livechat kan je direct communiceren met je websitebezoekers en hen persoonlijk aanspreken. Door deze directe vorm van interactie voelen bezoekers zich betrokken bij jouw bedrijf en vergroot je de kans dat zij klant worden. Wacht niet langer en maak het verschil met livechat!
Je klanten veranderen… wat doe jij?
Webchat kan een groot verschil maken
Ontdek hoe het jouw websitebezoekers omzet in leads en direct contact legt met jouw klanten. Elk gesprek begint met een naam en telefoonnummer, zodat jij je kunt focussen op de persoonlijke klantbeleving in plaats van contactgegevens te moeten opvragen.

Directe communicatie
Je klanten veranderen, vandaag gebruiken ze voor alles en overal berichten. 90% leest hun SMS binnen de 5 minuten.
Meer interactie
Interactie is key: mensen zoeken op social media platformen en verwachten interactie ook op je website.

Laagdrempelig
Laagdrempelige communicatie: vervang de hoge drempel van formulieren en telefoontjes door SMS.
Trek aan
Laat je bezoekers niet zomaar gaan, we zorgen dat ze op je lijst belanden
Met Webchat kunt je jouw leads sms’en, zelfs wanneer ze je website verlaten. Stuur SMS berichten naar hun mobiele telefoon zodat je ze snel en altijd kunt bereiken.


Op maat van jou en je klanten
Personaliseer jouw webchat widget
Voeg een persoonlijk tintje toe aan je chatvenster door het aanpassen aan jouw stijl: pictogrammen, kleuren, foto’s en de begroeting.
Laat bezoekers weten met wie ze gaan chatten, maak het gezellig en leuk, zo hebben ze het gevoel dat jullie elkaar al kennen.