Voeg een Ai-chatbot toe aan je team

EEN AI CHATBOT ZET AAN TOT INTERACTIE. BEZOEKERS WORDEN SNELLER KLANT!

It seems like a duality, but AI chatbots can put you in touch with
your ideal customer faster and easier. The goal is not to replace human contact.
The goal is to achieve human contact faster and more efficiently.

Chatbots zijn mainstream

Een chatbot is niet vreemd meer.
Mensen verkiezen het soms zelfs boven live chat.

Het is niet vreemd meer om een chatbot te gebruiken. We zijn eraan gewoon geraakt. Iedereen werd wel al eens door een chatbot geholpen. Ze hebben tal van voordelen:

Extra werkkracht

Een AI chatbot kan 24/7 je klanten helpen bij het navigeren naar de juiste diensten. We kunnen ze trainen zodat ze jouw bedrijf perfect kennen.

Gebruiksvriendelijk

Vandaag wil iedereen snel geholpen worden. Een AI bot verhoogt de snelheid waarmee je bezoekers vinden wat ze nodig hebben. De bot is getraind weet wat je klanten zoeken.

Sneller meer leads

Een AI chatbot leidt de bezoekers naadloos naar jouw diensten, producten of contactgegevens. Bots werken tot 150% beter dan standaard contact formulieren.

  • Scotti: Hallo... op zoek naar uitleg over chatbots? Stel me al jouw vragen.

Scotti denkt na ...

Meer interactie op maat

Een AI chatbot is laagdrempelig

Vandaag zijn mensen chatbots gewoon. We weten wat we kunnen verwachten. Onze chatbot, aangedreven door ChatGPT, biedt uitzonderlijke ondersteuning aan alle bezoekers van je site. Of ze nu vragen of problemen hebben, de bot staat altijd klaar om te helpen met slimme en vriendelijke antwoorden.

Our chatbot can answer questions, provide tips and suggestions, and guide visitors to find the right information. Your Chat GPT Chatbot can function as a digital secretary, customer service, sales assistant, technical assistance or product support. Whatever role we assign him, he will be trained to know your company perfectly and help your target group.

De AI Chatbot is ontworpen om interactie aan te gaan met bezoekers van jouw website en hen te begeleiden naar een conversie. Deze Chatbots kunnen diverse activiteiten en taken aan. Ze zijn altijd gedreven en altijd enthousiast om jouw bezoekers te helpen.

Probeer het zelf. Maak kennis met scotty onze Chatbot en Stel hem al je vragen.

Wil je een meer gepersonaliseerd voorbeeld zien?
Laat het ons hier weten en we bouwen er eentje op jouw maat.

Betrek je bezoekers met een op AI-gebaseerde chatbot.

Wil je zelf ook gebruik maken van artificiele intelegentie en een AI Chatbot op je site?

Je kunt het uiterlijk, gedrag en de reacties van de chatwidget aanpassen. Je kunt de naam, avatar, taal, begroeting en veel meer instellen. Je kunt ook de intenties, entiteiten, acties en reacties van de chatbot definiëren met behulp van een eenvoudige interface of natuurlijke taal.

Efficiënter en persoonlijk

Automatiseer je interacties met klanten.

Reageert direct, ook Buiten de kantoortijden

Krijg je vaak terugkomende vragen? Je bot beantwoordt die vragen automatisch en bespaart je zo veel kostbare tijd.

Verbeter je
klanttevredenheid

Je bezoekers willen snel geholpen worden? De bots begeleiden hen in elke fase van het koopproces. Minder telefoontjes én tevreden klanten.

selecteert Meer
en betere leads

Stel je klanten de juiste vragen, zo verzamel je data en kwalificeer je de juiste leads. Zo weet je op wie jij je moet focussen om sneller te groeien.

  1. Onmiddellijke 24/7 reactie
    Chatbots zijn als een digitale medewerker die 24/7 antwoord geeft aan jouw klanten tegen een kostprijs die gelijk is aan een fractie van het salaris van de werknemer. Chatbots bieden 24/7 klantenservice en ondersteuning en antwoorden onmiddellijk, of het nu een dag of een nacht is. Tegenwoordig houden klanten van bedrijven die constant online zijn, dus op deze manier word jij dat ook! Chatbots zijn ontworpen om veel gestelde vragen direct te beantwoorden en kunnen tientallen routinevragen tegelijk beheren. Wanneer ze op de bedrijfswebsite worden geplaatst, verandert het in een klantenservicemachine zonder de onmiddellijke behoefte aan live medewerkers die zo meer tijd hebben om met de echte problemen om te gaan. de complexere taken. Volgens Salesforce geeft 69% van de consumenten de voorkeur aan chatbots omdat deze snelle antwoorden geven op eenvoudige vragen.
  2. Automatisering van routines
    Heb je veel routinevragen die vaak worden gesteld in de formulieren op je website, in je livechat of in je sociale media-accounts? Automatisering van alle routinevragen is mogelijk met een chatbot die ze allemaal kan beantwoorden in de plaats van je medewerkers. Omgekeerd kan echter ook… Als jij jouw klanten vaak dezelfde vragen moet stellen dan kan de bot dit in jouw plaats doen. Je kunt zo specifieke routines in je klantenproces opvangen en heel veel tijd uitsparen. Volgens Accenture geven bijna 6 op de 10 leidinggevenden aan dat chatbots het vermogen van hun organisatie kunnen verbeteren om vragen van of aan klanten te behandelen. Dat bewijst dat chatbots de ervaring van klanten en de bedrijfsvoering in het bedrijfsleven nu al verbetert.
  3. Kostenbesparend en tijdbesparend
    Tijd en kosten besparen op klantenservice en support staan ​​op de to-do lijst van iedere eigenaar en topmanager. Als je veel uitgaven hebt in verband met klantenservice en ondersteuning zou een chatbot je kunnen helpen de kosten te verlagen.
  4. Het verhogen van interacties en conversies
    Het verhogen van klantinteracties en het omzetten ervan in conversies is een van de belangrijkste doelen van een bedrijf en een chatbot op de bedrijfswebsite kan helpen bij het bereiken van deze doelen. De dagen van wachten in de rij om door een drukke zakelijke telefoonlijn te komen, wachten op een antwoord in een messenger of op een e-mail zijn voorbij. Een chatbot helpt klanten direct de informatie te ontvangen waarnaar ze op zoek zijn, 24 uur per dag, wat hun tevredenheid en de mogelijkheid om klant te worden vergroot. Chatbots zijn de moderne manier om leads te genereren voor je verkoopproces en ze kunnen worden gebruikt als een stand-alone tool op jouw website of in combinatie met andere tools en methoden zoals CRM’s, e-mailmarketing, enz. zodat al je zakelijke tools met elkaar verbonden zijn . Chatbots maken het gemakkelijk om een ​​relatie op te bouwen met prospects en potentiële klanten zullen niet worden gemist vanwege de 24/7 klantbetrokkenheid. Voldoen aan alle behoeften van klanten wanneer ze meteen op je site zijn, leidt tot een toename van het aantal conversies.
  5. Langere sessieduur
    De chatbot is de digitale merkvertegenwoordiger die bezoekers begroet met “Hallo, hoe kan ik u helpen?” en moedig ze aan om te blijven, te leren, te vinden wat ze nodig hebben en te communiceren. Wanneer je een goed geplande chatbot gebruikt, verlaten klanten de website niet binnen enkele seconden en blijven ze langer.
    Het bouncepercentage is het percentage bezoekers dat een pagina op de website laadt en vervolgens zonder enige interactie met de pagina vertrekt of een andere webpagina bezoekt. In een onderzoek door Top Design Firms zei 42% van de consumenten dat ze een website zullen verlaten vanwege slechte functionaliteit en 31% van de mensen denkt dat een boeiende gebruikerservaring een topprioriteit is voor website-ontwerpen. Overweeg dus een chatbot, om een ​​betere klantervaring te bieden, meer te communiceren, klanten te begeleiden en te betrekken… Meer dan het ontwerp van de website zelf ooit zou kunnen.
    Gemiddelde sessieduur is een statistiek van Google Analytics die de gemiddelde tijd weergeeft die gebruikers op je website doorbrengen. Je kunt de gemiddelde sessieduur van je website vinden in Google Analytics door te navigeren naar “Publiek” en vervolgens naar “Overzicht”. Een chatbot zal invloed hebben op de sessieduur en die laten toenemen. een metrische toename door een chatbot aan de website toe te voegen, die 24/7 nuttige informatie en hulp biedt wanneer bezoekers ernaar zoeken.
  6. Tot slot… wees je concurrenten voor!
    Wees je concurrenten niet één, maar tientallen stappen voor door een chatbot op je site te implementeren met alle voordelen die deze te bieden heeft om verder te groeien. Volgens Juniper Research bevindt 43% van de bestaande chatbots zich op websites versus 48% in messengers. De verwachting is dat het aantal chatbots op websites zal toenemen. Al was het maar omdat Apple niet langer toestaat dat cookies van derden worden gebruikt op hun toestellen. Je kunt dus beter zelf data beginnen verzamelen en niet afhankelijk zijn van andere platformen. Webgebaseerde chatbots fungeren als een eerste en onmiddellijk contactpunt voor klanten waar ze naar informatie zoeken en ze kunnen helpen de interesse voor de bedrijfswebsite te stimuleren. Plan strategisch en maak je website het meest gebruikte instrument van je bedrijf met een chatbot aan zijn zijde.
chatbots voor een betere website

Aarzel niet om contact met ons op te nemen en start nu uw chatbot-verhaal!

Automatiseer wat kan

Start vandaag nog en gebruik je eigen AI chatbot op maat van jouw bedrijf.

Probeer het zelf

Wil je meer weten?
“Scotty”, onze chatbot op deze pagina, helpt je ook graag verder.
Stel hier je vragen.

Of bel ons op voor een ‘menselijk’ gesprek.