Communiceer als een pro

Wil jij makkelijker, beter en efficiënter communiceren?

Ben jij als ondernemer gefrustreerd door een gebrek aan efficiëntie in je verkoopproces? Heb je moeite om leads te genereren of jouw klanttevredenheid te verbeteren? Of mist u kansen door gemiste oproepen of contacten? Dan bent u bij ons aan het juiste adres.

With the right communication tools, we help you automate your marketing and sales processes, improve customer relationships and increase your online presence. We understand that your time is valuable and that’s why we offer solutions that save time, increase efficiency and grow your business. Find out how we can help you and contact us today.

Alles draait om het gesprek

Gestroomijnde communicatie wordt vanzelfsprekend

Wij begrijpen dat communicatie een essentieel onderdeel is van jouw bedrijf en we helpen om jouw communicatiestrategie te verbeteren en te stroomlijnen.

Efficiëntie

We help companies automate and streamline their processes, saving time and resources and allowing them to focus on core activities.

Verbeterde klanttevredenheid

We bieden tools om de klanttevredenheid te verbeteren, het verzamelen van feedback en het verzamelen van positieve reviews.

Online aanwezigheid

We increase your online presence through automation on your websites, social media, email & SMS, … more interaction with potential customers

Eerste hulp bij communicatie

We stroomlijnen je communicatie processen.
Automatisch indien mogelijk, persoonlijk waar belangrijk!

Online interactie

Marketing en verkoop

Do you have limited marketing options? Don’t worry, with Team Made you can easily set up and run marketing campaigns, including email marketing and SMS marketing. And if you’re having trouble selling your products or services efficiently, Team Made offers tools for automating sales processes, such as setting up workflows for automated follow-up emails and text messages.

Klantenrelaties

Automatiseer de opvolging

Ervaar je moeite met het behouden van klanten? Team Made kan u helpen de klanttevredenheid te verbeteren door feedback te verzamelen en snel te reageren op klachten en problemen. En als u geen gestroomlijnd communicatieproces heeft, kunnen we alle communicatie met klanten en prospects centraliseren en stroomlijnen, inclusief e-mails, sms-berichten en telefoongesprekken.

Online boekingen

Vergeet onduidelijkheid of no shows

Heerst bij jou of je klanten soms onduidelijkheid over toekomstige afspraken? Met Team Made kunt je gemakkelijk afspraken plannen en beheren, inclusief automatische herinneringen en bevestigingen. Naast het automatisch beheren van online reviews, kunnen we u helpen met uw online boekingen en de nazorg ervan.

Vergroot je bereik

Online aanwezigheid verbeteren

Do you have a limited online presence? With Team Made you can increase your online presence through a personalized website, social media integration, scheduling posts and online reviews. And if you’re having trouble keeping track of messages from all those different platforms, we can help you follow up automatically and ensure you never miss an opportunity. If you find it difficult to communicate smoothly and consistently, we can help you improve and streamline this.

Wil jij ook jouw online aanwezigheid verbeteren
en betere resultaten behalen?

Neem dan contact op met Team Made en ontdek hoe wij jou kunnen helpen!

Automatiseer

Beheer alle leads op één plek

Identificeer gekwalificeerde leads en breng ze stap voor stap dichter bij tot ze daadwerkelijk klant worden. Je vermijdt zo verspilling van tijd en middelen aan advertenties, sociale media, bots en spam.

Onze experts helpen je graag bij het automatiseren van processen zoals lead generatie, e-mailmarketing en versturen van dagelijkse berichten. Zo focus jij meer op de groei van je bedrijf. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe we jou kunnen helpen!

FAQ

Veel gestelde vragen

Neem contact op om jouw manier en processen van je communicatie te bespreken. We leren jouw en je onderneming graag beter kennen.

engagement

Ja! Met de mobiele app kan je altijd en overal jouw communicatie opvolgen. Jouw geïntegreerde inbox is toegankelijk via je telefoon, waardoor jij en jouw team in contact kunnen blijven met alle klanten, zelfs onderweg.

Ja, je klanten kunnen je sms via de website. Op die manier kan je direct antwoorden (of een automatisch bericht sturen). Ook kunnen ze naar dat systeem sms’en alsof ze een familielid sms’en! Ze voegen gewoon het telefoonnummer van jouw bedrijf toe als contact en sturen je een bericht vanaf hun mobiele telefoon. Dit sms-bericht verschijnt dan in je overzicht en je kunt erop antwoorden vanaf jouw computer of via de mobiele app.

Wanneer je inlogt op onze app, kan je alle informatie met betrekking tot je communicatie op één centrale plaats zien, inclusief een geschiedenis van alle vorige berichten. Je kunt gemakkelijk op de hoogte blijven van een gesprek, ongeacht of ze eerder een voicemail hebben achtergelaten, een sms hebben gestuurd of zelfs een e-mail hebben gestuurd!

Een van de beste functies van onze automatisatie is hoe gemakkelijk het is om op de hoogte te blijven van alle inkomende berichten. Vanaf je computer of telefoon kun je meldingen ontvangen wanneer er een nieuw bericht binnenkomt dat je moet beantwoorden – zodat je gesprekken kunt bijhouden zonder telkens in te loggen op elke individuele website, je telefoon’s sms-app, te openen en je e-mailinbox in de gaten te houden. Wij stroomlijnen het werk!

Verbeter jouw communicatie

MAkkelijker voor jou, beter voor je klanten

Team Made maakt het makkelijker dan ooit voor jou om in contact te blijven met huidige en potentiële klanten, terwijl we ze ook in staat stellen om hun voorkeursmethoden van communicatie te gebruiken.

Hoe het werkt is simpel. We voorzien jouw website (en al je online platformen) van technologie die jouw klanten in staat stelt om op welke manier dan ook contact op te nemen met jouw bedrijf. Of ze nu willen bellen, een bericht sturen, online chatten of een afspraak willen maken … ze kunnen dat allemaal doen.

Het is makkelijk. Het is pijnloos. Het maakt hun ervaring beter en door alle barrières weg te nemen, maak je het waarschijnlijker dat ze contact met je zullen opnemen.

Maar de magie houdt daar niet op. We maken het ook makkelijker voor jou en jouw team.

We nemen al die verschillende vormen van communicatie met jouw bedrijf en brengen ze samen in één gecentraliseerde inbox die je kunt beheren. Dus terwijl jouw klanten een breed scala aan opties hebben, hoef je niet een miljoen plaatsen in de gaten te houden om op de laatste berichten te reageren. Je hoeft alleen maar in te loggen via je app, en alles staat voor je klaar, klaar om te beantwoorden, proactief een bericht te sturen en meer.

Nog beter? Die gecentraliseerde inbox bevat alles wat je moet weten over je klant. Van eerdere gesprekken tot interne notities die door jou of je team zijn achtergelaten. Daarbovenop kunnen we heel wat van de dagelijkse communicatie automatisch afhandelen en kan A.I. je helpen om tijd te winnen en belangrijke berichten voorrang te geven. Met Team Made heb je alles binnen handbereik om het gesprek gaande te houden.